Thursday 16 November 2017

Plan handlu walutowego


Co to jest plan handlowy Teraz, gdy jesteś w połowie drogi przez college, tutaj8217s jedną radę należy zawsze pamiętać. Innymi słowy: Don8217t idź za kogoś innego8217s doradztwo handlowe ślepo Tylko dlatego, że ktoś może dobrze radzić sobie ze swoją metodą, to nie oznacza, że ​​będzie to dla Ciebie działało. Jesteśmy w różnych sytuacjach w życiu i wszyscy mamy różne poglądy na temat rynku, procesy myślowe, poziomy tolerancji na ryzyko i doświadczenie rynkowe. Zrób własny spersonalizowany plan handlu forex i zaktualizuj go, jak się uczysz z rynku. Opracowanie planu handlowego i przyklejenie się do niego są dwoma głównymi składnikami dyscypliny handlowej. Ale dyscyplina handlowa jest wystarczająco duża. Nawet solidna dyscyplina handlowa nie wystarcza. To musi być solidna dyscyplina. Powtarzamy: rock solid. Plastyczna bryła dyscypliny won8217t do. Nie będzie też dyscypliny wykonanej ze słomy i laski. My don8217t chcemy być małymi piggiesami. Chcemy być skutecznymi przedsiębiorcami. Posiadanie solidnej dyscypliny handlowej jest najważniejszą cechą udanych przedsiębiorców. Plan obrotu definiuje, co ma być zrobione, dlaczego, kiedy i jak. Obejmuje osobowość handlową, oczekiwania osobiste, zasady zarządzania ryzykiem. i systemu (-ów) handlowego. Kiedy nastąpi, plan handlowy pomoże ograniczyć błędy handlowe i zminimalizować straty. W końcu 8220 Jeśli nie planujesz, to już zaplanujesz niepowodzenie. 8221 Plan handlu eliminuje wszelkie złe decyzje podejmowane w upale w tej chwili. Twoje emocje mogą cię pochłaniać, gdy pieniądze są na linii, powodując podejmowanie irracjonalnych decyzji. Ty nie chcesz, żeby tak się stało. Najlepszym sposobem, aby temu zapobiec, jest zminimalizowanie (nie zwracajmy uwagi na to, że nie wyeliminowaliśmy) myślenia poprzez zaplanowanie każdego potencjalnego działania na rynku. Z właściwym planem handlu forex, każda czynność jest napisane, tak, że w upale chwili don8217t musi podjąć wszelkie decyzje wysypka. Wystarczy trzymać się planu handlowego. Różnica między planem handlowym a systemem obrotu Przed kontynuacją musimy szybko rozróżnić różnicę między planem handlowym a systemem obrotu. System obrotu opisuje sposób wprowadzania i wychodzenia z transakcji. System obrotu jest częścią planu handlowego, ale jest tylko jedną z kilku ważnych części. tj. analiza, egzekucje, zarządzanie ryzykiem, itp. Ponieważ warunki rynkowe zawsze się zmieniają, dobry przedsiębiorca zazwyczaj ma w swoich planach handlowych dwa lub więcej systemów obrotu. Systemy lekcji zostaną omówione bardziej szczegółowo w dalszej części lekcji, ale uważaliśmy, że ważne jest, aby zwrócić uwagę na różnicę między tymi dwoma przed nimi, aby uniknąć zamieszania. Zapisz swoje postępy, logując się i oznaczając ukończoną lekcję Jak zacząć inwestować: opracowywanie planu handlowego Zanim dowiesz się o rozwoju planu handlowego, ważne jest, aby zwrócić uwagę na różnicę między sprzedawcami dyskrecjonalnymi i systemowymi. Traderzy zwykle zaliczają się do jednej z dwóch szerokich kategorii: dyskrecjonalnych podmiotów gospodarczych (lub podmiotów zarządzających decyzjami), którzy obserwują rynki i umieszczają ręczne transakcje w odpowiedzi na dostępne w tym czasie informacje i handlowcy systemów (lub podmioty prowadzące reguły), którzy często korzystać z pewnego poziomu automatyzacji handlu w celu wprowadzenia obiektywnych reguł handlowych. 13Ze względu na to, że często uważa się, że łatwiej jest wejść w handel jako dowolny przedsiębiorca, to gdzie większość przedsiębiorców zaczyna, opierając się na połączeniu wiedzy i intuicji, aby znaleźć szanse na duże prawdopodobieństwo handlowe. Nawet jeśli dowolny przedsiębiorca korzysta z określonego planu handlowego, nadal decyduje, czy rzeczywiście umieścić każdy handel. Na przykład dowolny wykres dla przedsiębiorców może wskazywać, że wszystkie kryteria zostały spełnione w przypadku długiego handlu, ale mogą pominąć handel, jeśli rynki zbyt chrupiące są na tej sesji. 13 13 Podmioty handlujące systemem, z drugiej strony, stosują dokładnie logikę systemu handlowego. Ponieważ handel systemem oparty jest na bezwzględnym zbiorze reguł, ten rodzaj handlu jest dobrze dostosowany do częściowej lub pełnej automatyki. Na przykład system może być kodowany za pomocą własnego języka platformy transakcyjnej, a gdy strategia zostanie włączona, komputer obsługuje całą działalność handlową (w tym identyfikację transakcji, wpisy zamówień, zarządzanie i wyjścia). 13 W przypadku, gdy dyskrecjonalni przedsiębiorcy nie zawsze działają w ramach określonego zestawu reguł handlowych, handlowcy systemów wymagają kompleksowego planu handlowego, który nie zgadza się z handlem i zapewnia spójność w czasie. W tym rozdziale omówimy, jak rozwinąć plan handlowy w następnej sekcji, testowanie wydajności wstecznej i wstecznej wprowadza różne metody stosowane do testowania rentowności planu handlowego. 13 Opracowanie planu handlowego Plan transakcji handlowych 13A jest zestawem zasad określających, jak i kiedy będziesz składać transakcje i zawiera następujące składniki: 13 Market (y), które będą sprzedawane 13Todaj handlarze nie są ograniczone do zasobów, które masz szeroki wybór instrumentów, z których można wybierać, w tym obligacje, towary, waluty, fundusze giełdowe, kontrakty futures, opcje i e-minis (na przykład umowa futures e-mini SampP 500). Aby transakcja handlowa mogła zakończyć się sukcesem, dowolny wybrany instrument musi być sprzedawany w dobrej płynności i zmienności. 13 13Czasność określa zdolność do szybkiego i skutecznego wykonywania zamówień o dowolnej wielkości bez znacznej zmiany ceny. Mówiąc prosto, płynność odnosi się do łatwości, z jaką mogą być kupowane i sprzedawane akcje (lub umowy). Płynność można mierzyć w kategoriach: 13 Szerokość Jaka jest szczelna poduszka rozprowadzona 13 Głębokość Jak głęboki jest rynek (ile zleceń leży poza najlepszą ofertą i najlepszą ofertą) 13 Nieprzewidywalność Jak szybko można wykonać duże zlecenie rynkowe 13 Odporność Ile czasu zajmuje rynek, aby odbijać się po wypełnieniu dużego zamówienia 13 Rynki o dobrej płynności mają tendencję do handlu z przymusowymi spreadami i z wystarczającą głębokością rynkową, aby szybko wypełnić zamówienia. Płynność jest ważna dla podmiotów gospodarczych, ponieważ pomaga zapewnić, że zamówienia będą: 13 Wypełnione 13 Wypełnione minimalnym poślizgiem 13 Wypełnione bez znacznego wpływu na cenę 13Obywność. z drugiej strony mierzy ilość i szybkość, za jaką cena rośnie w górę iw dół na danym rynku. Kiedy instrument handlowy doświadcza niestabilności, daje to przedsiębiorcom możliwość skorzystania ze zmiany ceny. Jakakolwiek zmiana cen, czy rosnące ceny w trendzie wzrostowym czy spadające ceny podczas trendu spadkowego stwarzają okazję do zysku, trudno zarobić, jeśli cena pozostanie taka sama. 13 13 Ważne jest, aby pamiętać, że plan handlowy opracowany i przetestowany na potrzeby e-minis, na przykład, niekoniecznie musi działać sprawnie, jeśli będzie stosowany do zapasów. Dla każdego instrumentu lub typu instrumentu może potrzebować oddzielnych planów handlowych (na przykład jeden plan handlowy może działać dobrze na różnych e-minis). Wielu przedsiębiorców uważa, że ​​początkowo koncentrować się na jednym instrumencie handlowym, a następnie dodać inne instrumenty, gdy wzrosną umiejętności handlowe. 13 Pierwotny przedział czasowy, który będzie używany do podejmowania decyzji handlowych 13Rozproszone odstępy czasowe są często związane z określonym stylem obrotu. Odstępy między wykresami mogą opierać się na czasie, objętości lub aktywności, a ta, którą wybierzesz, sprowadza się do preferencji osobistych i tego, co najbardziej pasuje do Ciebie. To znaczy, że długoterminowi handlowcy często spotykają się z wykresami o dłuższym okresie, a handlowcy krótkoterminowi zazwyczaj korzystają z odstępów czasu krótszych. Na przykład przedsiębiorca typu swing może używać wykresu 60-minutowego, podczas gdy skalper może wybrać wykres 144-tick. 13 13Pamiętaj, że aktywność cenowa jest taka sama niezależnie od wybranego przez Ciebie wykresu, a różne odstępstwa między wykresami zapewniają inny pogląd na rynki. Choć możesz wybrać włączenie wielu okresów tworzenia wykresów w swoim handlu, to podstawowy przedział wykresów będzie używany do określania określonych reguł wjazdu i wycofywania transakcji handlowych. 13 Wskaźniki i ustawienia, które zostaną zastosowane do planu 13 Twój plan handlowy musi także określać wszelkie wskaźniki, które będą stosowane do wykresów. Wskaźniki techniczne to obliczenia matematyczne oparte na instrumentach handlowych w przeszłości i bieżącej aktywności wolumenu cen. Należy zauważyć, że same wskaźniki nie dostarczają sygnałów kupna i sprzedaży, które muszą interpretować sygnały w celu znalezienia punktów wejścia i wyjścia handlowego, które są zgodne z Twoim stylem handlowym. Można używać różnych typów wskaźników, w tym tych, które interpretują trend, momentum, zmienność i objętość. 13 13 Oprócz określania wskaźników technicznych, plan handlowy powinien również określać ustawienia, które będą stosowane. Jeśli planujesz użyć średniej ruchomej, na przykład Twój plan handlowy powinien określać 20-dniową prostą średnią ruchome lub 50-dniową średnią ruchową wykładniczą. 13 Reguły dotyczące pozycjonowania Pozycjonowanie Pozycja odnosi się do wartości dolara trad i może być również wykorzystana do określenia liczby akcji lub kontraktów, które zostaną sprzedane. Często jest to bardzo powszechne, jeśli dla nowych przedsiębiorców zaczyna się jedna umowa elektroniczna. Po pewnym czasie i jeśli system okaże się skuteczny, przedsiębiorca może handlować więcej niż jednym kontraktem, zwiększając tym samym zyski (ale również maksymalizując straty). Niektóre plany handlowe mogą wymagać dodatkowych umów, jeśli zostaną osiągnięte pewne zyski. Niezależnie od strategii określania pozycji, reguły powinny być wyraźnie określone w planie obrotu. 13 Reguły wprowadzania 13Wspólnie handlowcy są konserwatywni lub agresywni z natury, co często staje się oczywiste w przepisach dotyczących wprowadzania do obrotu. Konserwatywni handlowcy mogą poczekać na zbyt dużo potwierdzenia przed wejściem do obrotu, tracąc tym samym ważne możliwości handlowe. Zbyt agresywni handlowcy, z drugiej strony, mogą być zbyt szybko wejść na rynek bez większego potwierdzenia. Reguły wprowadzania do obrotu mogą być stosowane przez przedsiębiorców, którzy są konserwatywni, agresywni lub gdzieś między nimi, aby zapewnić spójne i zdecydowane sposoby wejścia na rynek. 13 Filtry handlowe i wyzwalacze współpracują w celu stworzenia reguł wprowadzania transakcji handlowych. Filtry handlowe identyfikują warunki konfiguracji, które muszą być spełnione, aby wystąpić transakcja. Mogą być traktowane jako bezpieczeństwo dla wyzwalania handlem po spełnieniu warunków dla filtra handlowego, bezpieczeństwo jest wyłączone, a wyzwalacz staje się aktywny. Trzpieniem handlowym jest linia w piasku, która określa, kiedy zostanie wprowadzony handel. Wyzwalacze handlu mogą opierać się na szeregu warunków, od wartości wskaźników do przekroczenia progu cen. Oto przykład: 13 Czas pomiędzy 9:30 a 15:00 EST 13 Pasek cenowy na wykresie 5-minutowy zamyka się powyżej 20-dniowej prostej średniej ruchomej 13 20-dniowa prosta średnia ruchoma przekracza 50 dniowa średnia ruchów 13Po spełnieniu tych warunków możemy szukać wyzwania dla handlu: 13 Podaj długą pozycję z ustawionym limitem zatrzymania dla jednego zaznaczenia powyżej poprzednich pasków wysokich 13Uwaga, jak wyzwalacz określa typ zamówienia, który będzie używane do wykonywania handlu. Ponieważ typ zlecenia decyduje o sposobie wykonywania transakcji (a tym samym do wypełnienia), ważne jest, aby zrozumieć prawidłowe wykorzystanie każdego typu zlecenia, który powinien być częścią planu handlowego. Proszę zapoznać się z sekcją Typy zleceń w tym samouczku, aby uzyskać więcej informacji lub przewodniki Wprowadzenie do Typy zamówień, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje. 13 Reguły wyjścia 13 Często mówi się, że można wejść na handel na dowolnym poziomie cen i przynieść zyski, wychodząc z odpowiedniej chwili. Chociaż wydaje się to nazbyt uproszczone, to jest całkiem prawda. Wyjścia z handlu są krytycznym aspektem planu handlowego, ponieważ ostatecznie definiują powodzenie handlu. W związku z tym zasady dotyczące wyjazdów wymagają takiej samej ilości badań i testów, co reguły wprowadzania. 13 13Wymagane przepisy definiują różnorodne efekty handlowe i mogą obejmować: 13 Zyski zysku 13 Stop lossy 13 Stopnie zatrzymania stopu 13 Strategie stop i odwrotne 13 Wyjścia czasowe (np. Koniec dnia) 13 Podobnie jak w przepisach dotyczących handlu, typ zlecenia wychodzące, których używasz, powinny być wyraźnie określone w planie handlowym. Na przykład: 13 Cel zysku: Wyjdź z zestawem zleceń limitów 20 ticków powyżej ceny za wejście 13 Zatrzymaj stratę: Wyjście z ustawieniem zlecenia stop 10 ticków poniżej ceny wejścia 13 Uwaga: Pozostałe zlecenie będzie musiało zostać anulowane, aby uniknąć wprowadzanie niezamierzonego położenia 13 Ilustracja 2 przedstawia szablon służący do opracowania planu handlowego zawierającego wszystkie istotne elementy: 13 Instrumenty handlowe 13 Ramki czasowe 13 Skalowanie pozycji 13 Warunki wstępne (w tym filtry i wyzwalacze) 13 Zasady wyjazdu (w tym cel zysku, stop utratę i zarządzanie pieniędzmi) 10 kroków w budowaniu zwycięskiego planu handlowego Istnieje stare powiedzenie w biznesie: nie można zaplanować i planujesz zawieść. Może brzmieć glib, ale ci, którzy poważnie odnoszą sukcesy, w tym handlowcy, powinni postępować zgodnie z tymi ośmioma słowami tak, jakby zostały zapisane w kamieniu. Poproś każdego przedsiębiorcę, który zarabia na stałym poziomie i poinformują cię, masz dwie możliwości: można metodycznie wykonać plan pisemny lub nie. Jeśli masz pisemny plan handlowy lub inwestycyjny, gratulacje Jesteś w mniejszości. Mimo że nie jest to absolutna gwarancja sukcesu, wyeliminowano jeden z głównych blokad. Jeśli Twój plan wykorzystuje niesłuszne techniki lub nie jest przygotowany, sukces nie przyjedzie natychmiast, ale przynajmniej jesteś w stanie wykreślić i zmodyfikować swój kurs. Dokumentując proces, dowiadujesz się, co działa i jak uniknąć powtarzania kosztownych błędów. Niezależnie od tego, czy masz teraz plan, czy nie, pomysły na pomoc w procesie. Unikanie katastrof 101 To interes gospodarczy, więc musisz traktować go jako taki, jeśli chcesz odnieść sukces. Czytanie książek, zakupienie programu tworzenia wykresów, otwarcie konta maklerskiego i rozpoczęcie handlu nie jest planem biznesowym - jest to przepis na katastrofę. (Patrz także: Inwestowanie 101) Kiedy przedsiębiorca zna miejsce, w którym rynek ma potencjał do wstrzymania lub odwrócenia, muszą określić, który z nich będzie działać. Plan powinien być napisany kamieniem podczas handlu, ale podlega ponownej ocenie po zamknięciu rynku. Zmienia się wraz z warunkami rynkowymi i dostosowuje się do podniesienia poziomu umiejętności zawodowych. Każdy przedsiębiorca powinien napisać swój własny plan, biorąc pod uwagę indywidualne style handlowe i cele. Korzystanie z planu kogoś innego nie odzwierciedla Twoich cech handlowych. Jakie są składniki dobrego planu handlowego Poniżej znajduje się 10 zasadniczych elementów, które powinny uwzględniać każdy plan: 1. Ocena umiejętności Czy jesteś gotowy do przetestowania Czy przetestowałeś system w formie papierowej handlu i masz pewność, że to działa Czy można śledzić sygnały bez wahania Trading na rynkach jest bitwa dać i podjąć. Prawdziwi profesjonaliści są przygotowani i biorą swoje zyski od reszty tłumu, którzy nie mają planu, oddają swoje pieniądze dzięki kosztownym błędom. 2. Przygotowanie do duchowości Jak się czujesz Czy masz dobry sen Czy czujesz się pod presją? Jeśli nie jesteś emocjonalnie i psychicznie gotowy do walki na rynkach, lepiej spędź dzień - w przeciwnym razie ty ryzyko utraty koszuli. Jest to gwarantowane, jeśli jesteś zły, zajęty lub w inny sposób rozproszony z zadania. Wielu przedsiębiorców ma mantrę rynkową, którą powtarzają zanim dzień zacznie ich przygotować. Utwórz taki, który umieszcza Cię w strefie handlowej. 3. Ustaw poziom ryzyka Jaka część Twojego portfela powinnaś ryzykować na jednym handlu W dowolnym dniu obrotu może wynosić od 1 do 5 portfela. Oznacza to, że jeśli stracisz tę kwotę w dowolnym momencie dnia, wyjdziesz i nie wytrzymasz. Będzie to zależało od stylu handlowego i tolerancji na ryzyko. Lepiej trzymać proszek w suchości, aby walczyć z kolejnym dniem, jeśli rzeczy nie idą drogą. (Patrz także: Jaka jest Twoja tolerancja na ryzyko) 4. Ustaw cele przed rozpoczęciem handlu, ustal cele realistyczne zysków i wskaźniki ryzyka. Jakie jest minimalne ryzyko akceptujesz Wiele przedsiębiorców nie będzie prowadzić handlu, chyba że potencjalny zysk jest co najmniej trzykrotnie większy niż ryzyko. Na przykład, jeśli stop loss to strata dolara na akcję, Twoim celem powinno być 3 profit. Ustaw tygodniowe, miesięczne i roczne cele zysków w dolarach lub jako procent Twojego portfela i regularnie je oceniaj. (Patrz także: Obliczanie ryzyka i nagrody) 5. Czy Twoja praca domowa Przed otwarciem rynku, co dzieje się na całym świecie Czy rynki zagraniczne są w górę iw dół Są to indeksy futures, takie jak SampP 500 lub Nasdaq 100 w obrocie giełdowym w górę lub w dół w przedsprzedaży. Indeksy kontraktów terminowych są dobrym sposobem na zbadanie nastrojów na rynku przed otwarciem rynku. Jakie dane ekonomiczne lub zarobkowe są należne i kiedy napisz listę na ścianie przed tobą i zadecyduj, czy chcesz sprzedawać przed ważnym raportem ekonomicznym. Dla większości podmiotów gospodarczych lepiej poczekać, aż raport zostanie zwolniony, niż podjąć niepotrzebne ryzyko. Pros handlu oparte na prawdopodobieństwa. Oni nie uprawiają hazardu. 6. Przygotowanie do handlu Niezależnie od systemu handlu i programu, którego używasz, etykietuj główne i drugorzędne poziomy wsparcia i oporu, ustaw alarmy dla sygnałów wejściowych i wyjściowych i upewnij się, że wszystkie sygnały mogą być łatwo widoczne lub wykryte przy pomocy wyraźnego sygnału wizualnego lub słuchowego. Twój obszar handlowy nie powinien powodować zakłóceń. Pamiętaj, to jest sprawa, a rozproszenia mogą być kosztowne. 7. Ustaw reguły wyjazdu Większość przedsiębiorców popełnia błąd koncentracji 90 lub więcej wysiłków w poszukiwaniu sygnałów kupna. ale bardzo mało uwagi, kiedy i gdzie wyjść. Wielu przedsiębiorców nie może sprzedawać, jeśli są w dół, ponieważ nie chcą wziąć stratę. Przejmij to lub nie zrobisz tego jako handlowca. Jeśli Twoja stacja zostanie trafiona, oznacza to, że się mylisz. Nie biorę tego osobiście. Profesjonalni handlowcy tracą więcej transakcji, niż wygrywają, ale dzięki zarządzaniu pieniędzmi i ograniczaniu strat wciąż kończą się zyskami. Przed rozpoczęciem handlu należy wiedzieć, gdzie są wyjścia. Co najmniej dwa dla każdego handlu. Po pierwsze, jaka jest Twoja stop loss, jeśli handel przechodzi przeciwko tobie Musi być spisane. Przerwy psychiczne nie liczą się. Po drugie, każdy handel powinien mieć cel zysku. Gdy dojdziesz, sprzedaj część swojej pozycji i możesz przenieść stop loss na resztę swojej pozycji, aby złamać, nawet jeśli chcesz. Jak omówiono powyżej, nigdy nie ryzykuj więcej niż określonego procentu Twojego portfela w handlu. 8. Ustaw reguły wejścia Pochodzi to z poradami dotyczącymi reguł wyjścia z przyczyny: wyjścia są znacznie ważniejsze niż wpisy. Typowa reguła wejścia może być sformułowana w następujący sposób: Jeśli sygnał A wystrzeli, a minimalny cel będzie co najmniej trzy razy większy od mojego stop-stopu, a my będziemy wspierać, to kup tutaj X kontrakty lub akcje. Twój system powinien być na tyle skomplikowany, aby był skuteczny, ale na tyle prosty, aby ułatwić podejmowanie decyzji. Jeśli masz 20 warunków, które muszą być spełnione, a wiele jest subiektywnych, trudno byłoby, gdyby nie niemożliwe, aby faktycznie dokonywać transakcji. Komputery często sprawiają, że lepsi handlowcy niż ludzie, co może wyjaśnić, dlaczego prawie 50 wszystkich transakcji, które występują obecnie na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych, jest generowane przez komputer. Komputery nie muszą myśleć ani czuć się dobrze, aby prowadzić handel. Jeśli warunki są spełnione, wchodzą. Kiedy handel idzie w złym kierunku lub uderza w cel zysku, wychodzą. Oni dont zły na rynku lub czują się niezwyciężeni po kilku dobrych handlowych. Każda decyzja opiera się na prawdopodobieństwach. (Patrz także: NYSE i Nasdaq: jak one działają) 9. Zachowaj doskonałe wytwory Wszystkie dobre przedsiębiorstwa handlowe są również dobrymi posiadaczami rekordów. Jeśli wygrają handel, chcą dokładnie wiedzieć, dlaczego iw jaki sposób. Co ważniejsze, chcą wiedzieć to samo, gdy stracą, więc nie powtarzają niepotrzebnych błędów. Zapisz szczegóły, takie jak cele, wejścia i wyjścia każdego handlu, czas, poziomy wsparcia i oporu, zakres otwarcia dziennego. rynek otwarty i zamknięty na cały dzień i nagradzać komentarze na temat tego, dlaczego dokonałeś wymiany handlowej i wyciągniętych wniosków. Ponadto należy zapisywać rejestry transakcji, aby móc cofnąć się i przeanalizować wynik finansowy danego systemu, odliczenia (które to kwoty utracone w handlu przy użyciu systemu handlu), średni czas handlu (co jest konieczne do obliczyć efektywność handlową) oraz inne ważne czynniki, a także porównać je z strategią zakupu i trzymania. Pamiętaj, to jest sprawa i jesteś księgowym. 10. Wykonaj Post mortem Po każdym dniu handlu sumowanie zysku lub straty jest drugorzędne, aby wiedzieć, dlaczego i w jaki sposób. Zapisz swoje wnioski w swoim dzienniku handlowym, aby móc je odwoływać później. Linia Dolna Udana wymiana papierów nie gwarantuje, że od razu zaczniesz handlować pieniędzmi i emocjami. Jednak udany handel papierniczy daje przedsiębiorcy pewność, że system, który będą używany, faktycznie działa. Decydując się na system jest mniej ważny niż zdobycie wystarczającej umiejętności, aby móc robić zakupy bez drugiego zgadywania lub wątpliwości co do decyzji. Nie ma sposobu na zagwarantowanie, że handel zarabia pieniądze. Możliwości kupców są oparte na ich umiejętnościach i systemie wygrywania i przegrywania. Nie ma takiej rzeczy, jak zwycięstwo bez utraty. Profesjonalni handlowcy wiedzą przed rozpoczęciem handlu, że kursy są na ich korzyść lub nie będą tam. Pozwalając sobie na ich zyski i skracając straty, przedsiębiorca może stracić kilka bitew, ale wygra wojnę. Większość przedsiębiorców i inwestorów robi to przeciwnie, dlatego nigdy nie zarabiają. Handlowcy, którzy konsekwentnie traktują handel jako biznes. Choć nie jest gwarancją, że zarobisz pieniądze, plan jest kluczowy, jeśli chcesz być konsekwentnie udany i przetrwać w grze handlowej.

No comments:

Post a Comment